skip to Main Content
ΟΠΑ Run 2020: Όλοι μαζί για το Πεδίο του Άρεως!

Από την ίδρυσή του το 1920 έως και σήμερα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) έχει συνδεθεί για ευνόητους λόγους με την ευρύτερη περιοχή του Πεδίου του Άρεως, η οποία όμως τα τελευταία χρόνια έχει υποβαθμιστεί σημαντικά.

Αποσκοπώντας αφενός στην ανάσχεση του φαινομένου αυτού, στην ανάδειξη του Πεδίου του Άρεως σε χώρο φιλικό προς την οικογένεια, τους νέους, τους κατοίκους και τους επαγγελματίες, και αφετέρου στην προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής με έμφαση στον Αθλητισμό, από το 2018 το ΟΠΑ διοργανώνει τον αγώνα δρόμου ΟΠΑ Run με διαδρομές των 5χλμ και 2χλμ.

Τo ΟΠΑ Run 2020 θα λάβει χώρα τον Μάιο 2020 στο Πεδίο του Άρεως και αποτελεί επιπλέον, μία εκ των κύριων εκδηλώσεων του εορτασμού των 100 Χρόνων του ΟΠΑ.

Το ΟΠΑ Run εντάσσεται στη στρατηγική κοινωνικής προσφοράς του ΟΠΑ ως δράση του Προγράμματος Εθελοντισμού “AUEB Volunteers” και αποτελεί τη μαζικότερη κοινωνική δράση του Πανεπιστημίου των τελευταίων ετών. Το project συντονίζει η κα Πετρούλα Καραγιάννη, συντονίστρια του Προγράμματος Εθελοντισμού του ΟΠΑ και συνεργάτης της Πρυτανείας.

Περισσότερες πληροφορίες: www.aueb.gr/oparun 

Η στελέχωση της Οργανωτικής Ομάδας ξεκινάει με τις ακόλουθες θέσεις, οι οποίες θα ξεκινήσουν άμεσα. Η υπόλοιπη ομάδα εθελοντών θα στελεχωθεί σταδιακά από τον Ιανουάριο του 2020. Η ομάδα εθελοντών του ΟΠΑ RUN 2020 ολοκληρώνει τον ρόλο της τον Μάιο 2020.

Οφέλη συμμετοχής στην οργανωτική ομάδα του ΟΠΑ Run 2020:

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων: διαχείριση projects & tasks, προσωπική οργάνωση και διαχείριση χρόνου, αποτελεσματική προφορική και γραπτή επικοινωνία, συνεργατικότητα, ομαδικότητα, διαχείριση συνεργασιών, διαχείριση εθελοντών.
  • Συνεισφορά στη μεγαλύτερη κοινωνική δράση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

1) Υπεύθυνος Χορηγιών:

  • Αναζήτηση και διαχείριση χορηγών επικοινωνίας
  • Αναζήτηση και διαχείριση χρηματικών χορηγών
  • Αναζήτηση και διαχείριση χορηγών in kind
  • Διαχείριση ομάδας χορηγιών (εθελοντών) από Φεβρουάριο έως και Μάιο 2020
  • Διαχείριση χορηγών και συνεργατών κατά την ημέρα του Αγώνα
  • Συντονισμός παρουσίας χορηγών κατά τη διάρκεια του Αγώνα

Τι δεξιότητες είναι σημαντικές για να είναι κανείς καλός στη θέση αυτή:

  • Αποτελεσματική επικοινωνία 
  • Ευχέρεια επικοινωνίας (γραπτή και προφορική) με επιχειρήσεις
  • Διαχείριση ομάδας
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Αποτελεσματική προσωπική οργάνωση και διαχείριση χρόνου
  • Ορισμένη εμπειρία σε πωλήσεις σε οποιονδήποτε τομέα
  • Υπευθυνότητα

2) Υπεύθυνος Επικοινωνίας

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου προώθησης μέσω social media ΟΠΑ Run: Facebook, Instagram 
  • Ετοιμασία newsletter Αγώνα (mailchimp)
  • Έρευνα για και διαχείριση συνεργάτη για promo trailer, απολογιστικό βίντεο και φωτογραφίες ημέρας Αγώνα
  • Συντονισμό δημιουργίας promo trailer Αγώνα
  • Συντονισμό επικοινωνίας με design agency για αφίσα, φυλλάδιο και άλλα δημιουργικά
  • Επικοινωνία με επιλεγμένους VIPs για προώθηση του Αγώνα
  • Προετοιμασία κειμένων για ΟΠΑ News, Δελτία Τύπου, ιστοσελίδα αγώνα, ΟΠΑ και ανακοινώσεις προς την Κοινότητα του ΟΠΑ
  • Συντονισμός εκτύπωσης banners αγώνα

Τι δεξιότητες είναι σημαντικές για να είναι κανείς καλός στη θέση αυτή:

  • Αποτελεσματική επικοινωνία 
  • Ευχέρεια επικοινωνίας (γραπτή και προφορική) με επιχειρήσεις
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Αποτελεσματική προσωπική οργάνωση και διαχείριση χρόνου
  • Ορισμένη εμπειρία σε διαχείριση social media
  • Εξοικείωση με εφαρμογές σχεδιασμού posts π.χ. Canva και Mailchimp
  • Υπευθυνότητα

3) Υπεύθυνος Προμηθειών (1 ή 2 άτομα)

  • Έρευνα και διαχείριση συνεργατών για τις ακόλουθες προμήθειες: μπλούζες αγώνα, μετάλλια, σάκους, κύπελλα, αμφίεση εθελοντών, στήσιμο χώρου εκκίνησης (περίπτερα, τραπέζια, καρέκλες κλπ), φρούτα, χυμούς, νερά, χημικές τουαλέτες, σνακς
  • Αγορές αναλωσίμων
  • Προμήθεια ειδών για περίπτερα του χώρου εκκίνησης
  • Συντονισμός διακόσμησης χώρου εκκίνησης ΟΠΑ Run
  • Συντονισμός μεταφοράς ειδών στο Πεδίο του Άρεως την ημέρα του Αγώνα και «μαζέματος»
  • Έρευνα και διαχείριση συνεργάτη DJ για την ημέρα του Αγώνα
  • Διαχείριση συνεργασίας με ηχολήπτη – συνεργάτη

Τι δεξιότητες είναι σημαντικές για να είναι κανείς καλός στη θέση αυτή:

  • Αποτελεσματική επικοινωνία 
  • Ευχέρεια επικοινωνίας (γραπτή και προφορική) με πολλούς διαφορετικούς συνεργάτες
  • Διαχείριση ομάδας
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Αποτελεσματική προσωπική οργάνωση και διαχείριση χρόνου
  • Διάθεση για έρευνα για προμηθευτές και ευελιξία
  • Υπευθυνότητα

Η επιλογή των κατάλληλων εθελοντών θα πραγματοποιηθεί μετά από προσωπική συνάντηση/συζήτηση με την συντονίστρια του project. 

Πατώντας το κουμπί «Δήλωσε Συμμετοχή» ο συντονιστής του «AUEB Volunteers» θα μεταφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας σου στη ΜΚΟ που οργανώνει τη συγκεκριμένη δράση για να ξεκινήσεις το συντομότερο την εθελοντική σου προσφορά. Ο συντονιστής εντός 2-5 ημερών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε ενημερώσει σχετικά.

Έχεις κάποια ερώτηση για τη συγκεκριμένη δράση;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας πατώντας εδώ ή μέσα από την σελίδα μας στο Facebook εδώ

Πατώντας το κουμπί «Δήλωσε Συμμετοχή» ο συντονιστής του «AUEB Volunteers» θα μεταφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας σου στη ΜΚΟ που οργανώνει τη συγκεκριμένη δράση για να ξεκινήσεις το συντομότερο την εθελοντική σου προσφορά. Ο συντονιστής εντός 2-5 ημερών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε ενημερώσει σχετικά.

Έχεις κάποια ερώτηση για τη συγκεκριμένη δράση;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας πατώντας εδώ ή μέσα από την σελίδα μας στο Facebook εδώ

ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑ

© Copyright 1996 – 2019 | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Designed & Developed by Stathis Katopodis

ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑ

© Copyright 1996 – 2019 | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Designed & Developed by Stathis Katopodis

Η Ομάδα Συντονισμού του AUEB Volunteers αναζητά νέα μέλη!Μάθε περισσότερα →